Dato: Mandag, 20. August 2001 kl. 17:30
Sted: Kløvermarken
Dommer: Mogens Langkjær
Kamp Nr:
Kampen i tal: BK Torpedo - KAPOW! 0 - 9 (0 - 7)
  0-1 Mads Haugaard (Stig Nissen)
0-2 Pouya Yazdi (Mikkel Jerger)
0-3 David Mandel (Mikkel G. Nielsen)
0-4 Pouya Yazdi (David Mandel)
0-5 Mads Haugaard (Mikkel Jerger)
0-6 Mads Haugaard (David Mandel)
0-7 Pouya Yazdi (Mads Haugaard)
0-8 David Mandel
0-9 David Mandel (Mikkel G. Nielsen)
Gule Kort: Ingen
Tilskuere: n/a
Opstillingen: 3-5-2
1. Daniel Vick

2. Stig Nissen, 7. Michael Storm, 13. Sukh Singh

5. Rasmus Øyrabø, 8. Mikkel G. Nielsen
12. Mikkel Jerger, 10. Pouya Yazdi (anf.), 6. Morten Wilms

9. David Mandel, 11. Mads Haugaard

Udskifterne: 14. Martin Brejner
  6 - Daniel Vick
2 - Pouya Yazdi
1 - Martin Brejner, Mads Haugaard, David Mandel, Stig Nissen, Rasmus Øyrabø
  Kapows anden kamp i efterårssæsonen var på udebane mod Boldklubben Torpedo. Kampen blev spillet mandag 20. august kl. 17:30 på Kløvermarkens Idrætsanlæg og den viste sig at være en ret ensidig affære. Til trods for at holdet blot var syv mand da de forlod Farum, formåede Kapow at stille fuldt hold og oven i købet stå med en reserve.
Kampen var ikke ret gammel, da Mads Haugaard på en lang aflevering fra højrebacken Stig Nissen udplacerede Torpedos målmand med et fladt spark i det korte hjørne. Angrebet efter blev kronet med en scoring af Pouya Yazdi, efter forarbejde af Mikkel Jerger. 3-0 blev det da David knaldhårdt headede et hjørnespark fra Mikkel ”Rød” Nielsen i nettet. Herefter kunne anfører Pouya med sit andet mål gøre det til 4-0 for Kapow efter forarbejde af den efterhånden livsfarlige Haugaard-Mandel-angrebsduo og kampen var knap nok ti minutter gammel. 5-0 og 6-0 stod Mads Haugaard for, først på et fremragende hovedstødsmål efter et ligeså fremragende indlæg fra højrefløjen Mikkel Jerger og derefter på et energimål efter aflevering fra David Mandel (for at gøre opmærksom på modstanden fra Torpedo skal det lige siges at der blot var gået 30 sekunder siden Mads sidst havde sendt bolden i nettet). Pauseføringen på 7-0 blev en realitet, da Mads Haugaard med en elegant høvedstødsaflevering sendte Pouya Yazdi afsted og han (selvfølgelig) ingen problemer havde med at score første halvlegs sidste mål.
Anden halvleg blev en meget underlig affære, hvor hverken angreb eller forsvar havde noget videre at lave. Torpedo var sjældent farlige og de få gange de var, kunne ”Man-of-the-Match”, Daniel Vick på fornem vis afværge.
8-0 blev det da David Mandel scorede direkte på et frispark begået mod ham selv og samme David kunne kort efter gøre det til slutresultatet 9-0 igen med et hovedstødsmål efter hjørnespark fra Mikkel ”Rød” Nielsen. Så altså 9-0 på mål af Mads Haugaard (3), Pouya Yazdi (3) og David Mandel (3).
Da de to hold mødtes tidligere på sæsonen, blev det ligeledes et målrigt opgør. Dengang scorede Kapow også ni mål, men forskellen var altså bare at Torpedo dengang lavede seks mål på omkring fire chancer.
I 9-6-sejren lavede både Mads Haugaard og Pouya Yazdi også tre mål hver.