Sommer Træningstider

Sted: Stavnsholt
Dommer: Poul Kjær
Kamp Nr:
Kampen i tal: KAPOW! - FC Mokka 2000 6 - 2 (2 - 2)
  1-2 Pouya Yazdi (David Mandel)
2-2 Pouya Yazdi (Mads Anker)
3-2 David Mandel (Mads Haugaard)
4-2 Pouya Yazdi
5-2 selvmål
6-2 Pouya Yazdi (Kristian Jensen)
Gule Kort: Stig Nissen
Røde Kort: Ingen
Tilskuere: n/a
Opstillingen: 4-4-2
1. Daniel Vick

12. Stig Nissen, 5. Mads Anker, Michael Storm, 14. Martin Brejner

6. Kristian Jensen, 3. Allan Mortensen, 10. Pouya Yazdi (anf.), 4. Klaus Gervin

9. David Mandel, 11. Mads Haugaard

Udskifterne: 2. Casper Wührnfeldt (ikke i kamp), 13. Bernt Therp
Stemmerne:
  5 - David Mandel
4 - Pouya Yazdi
3 - Michael Storm, Bernt Therp
2 - Kristian Jensen
1 - Daniel Vick
Referat:
  Lørdag d. 8. september 2001 havde BK Kapow! for alvor noget at revanchere, da de i DAI’s Række C-2 tog imod topholdet FC Mokka 2000. Mokka vandt opgøret mellem de to i foråret med hele 6-0 (!), og før mødet med farumklubben ubesejrede med en målscore på 42-9. Derfor var det et (mere eller mindre) tændt Kapow-hold, der stillede op til kamp i et ikke særlig fremragende vejr. Men desværre startede det ikke alt for godt for de hvidblusede farumdrenge. Mokka lagde fra kampens start et hårdt pres på Kapow!, hvis spil ikke fungerede. Og det var da også Mokka, der kom foran efter rundt regnet et kvarters spil. Denne føring blev udbygget da Daniel Vick i Kapow-målet blev overrasket af et langskud, der sjuttede i det (meget) våde græs. Øretæverne lå i luften og de fleste Kapow-spillere frygtede endnu en afklapsning, magen til den på Amager.
Men holdet og især anfører Pouya Yazdi ville det anderledes. Efter en suveræn hælaflevering fra David Mandel, fik Pouya Yazdi en friløber, som han iskoldt udnyttede, og så var Kapow! tilbage i kampen. Der gik heller ikke mere end 5 minutter inden Mokka igen måtte hente bolden ud af nettet. Igen var det Pouya Yazdi, der udnyttede lidt uopmærksomhed i københavnernes forsvar. 2-2 var et udmærket pauseresultat for farumholdet, idet Mokka virkede frustrerede og var begyndt at skændes indbyrdes. Og da David Mandel elegant efter en fremragende aflevering fra Mads Haugaard kunne øge til 3-2, begyndte det pludselig at se rigtig godt ud. Mokkas afleveringer var sjuskede, humøret havde set bedre dage og selvom Kapow! blev reduceret til 10 mand i ti minutter, da Stig Nissen blev smidt ud, kunne de ikke få spillet til at hænge sammen. Og 4-2-målet fik det hele til at brase sammen. Pouya kunne endnu engang udnytte fumleri i Mokkas forsvar og dermed fyldbyrde sit (uægte) hattrick. Mokka prøvede fortsat desperat at spille sig til afslutninger, men da deres venstre back Michael Pedersen, sendte bolden forbi sin egen fremstormende målmand fra midt på banen, var ydmygelsen efterhånden total. Der skulle dog lige et Pouya Yazdi-mål mere til, før slutresultatet var en kendsgerning. En fornem aflevering fra Kristian Jensen blev nemt omsat til Pouyas 30. sæsonmål, og cementerede den formidable sejr til Kapow!, der dermed vendte til bage til toppen af rækken.
Efter kampen blev David Mandel kåret til Man of the Match i tæt konkurrence med firemålsskytten, Pouya Yazdi.

KAPOW! 2004!